Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 14 de gener del 2015

NoeliaGomila

Hola, som na Noelia Gomila Moll, de l'IES Biel Martí, i he fet aquest bloc per un projecte de classe de l'optativa de Informàtica. Aquest curs i en aquesta optativa esper aprendre moltes coses interesants sobre la informàtica i acabar el curs sabent fer moltes coses amb l'ordinador, com ara, aquest blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada